BEZPŁATNY WEBINAR Z SESJĄ Q&A
Nie bagatelizuj serwisu! Jak efektywnie zarządzać zbiornikami i instalacjami przemysłowymi?
Kiedy:
29.10.2024 r. godz. 11:00
Prowadzący:
Szczepan Gorbacz, Grzegorz Zając
KORZYSTAJ Z WIEDZY I DOŚWIADCZENIA
Czego dowiesz się podczas webinaru?
Webinar będzie dotyczył kluczowych aspektów serwisowania zbiorników przemysłowych, w tym przeglądów producenckich, okresowych, rewizyjnych, specjalistycznych.
Omówimy najczęstsze wyzwania związane z serwisem oraz znaczenie regularnych kontroli dla zachowania wydajności i bezpieczeństwa instalacji.
Dodatkowo, uczestnicy poznają nowoczesne technologie monitoringu, takie jak system TankSense 360°, które wspomagają nadzór nad stanem technicznym zbiorników.
AGENDA
Poznaj zakres omawianych zagadnień
- Wprowadzenie do tematu serwisowania zbiorników
- Przegląd najczęstszych wyzwań związanych z serwisowaniem zbiorników i instalacji (kto odpowiada za serwis, jak często wykonywać serwisy, kto odpowiada za wykonanie serwisu)
- Znaczenie serwisu w kontekście wydajności operacyjnej i bezpieczeństwa (po co serwisować zbiorniki, czym grozi zaniedbanie serwisu)
- Przeglądy zbiorników przemysłowych z tworzyw sztucznych – kluczowe aspekty
- Jakie elementy zbiorników i instalacji wymagają regularnej kontroli?
- Jak może przebiegać serwis
- Jakie czynności zawiera zakres podstawowy przeglądu rocznego i obsługi serwisowej, a jakie zakres dodatkowy
- Najczęstsze problemy techniczne i sposoby ich wykrywania / wyzwania klientów – przykłady realizacji serwisowych i modernizacyjnych (kiedy modernizacja jest konieczna? / optymalizacja żywotności i funkcjonalności zbiorników)
- Zbiorniki dozorowe i rewizje – jak przygotować się zgodnie z prawem?
- Jak zbiornik dozorowy powinien zostać przygotowany do przeglądu
- System oceny zbiorników podczas rewizji UDT
- Warunki dopuszczenia zbiornika do dalszej bezpiecznej eksploatacji – elementy wskaźnikowe
- Nowoczesne technologie monitoringu stanu konstrukcji i pracy zbiornika – TankSense 360°
ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO DLA CIEBIE?
Odpowiadasz za stan techniczny infrastruktury zakładowej i zgodność układu z obowiązującymi przepisami? Pomożemy Ci spełnić te obowiązki!
Regularne kontrolowanie stanu zbiorników oraz przestrzeganie harmonogramu serwisowego umożliwia utrzymanie ich optymalnej wydajności, a także zapewnia bezpieczne i niezawodne użytkowanie.
Reprezentujesz dział utrzymania ruchu, BHP, techniczny, produkcyjny? Ten webinar jest dla Ciebie, jeśli:
- borykasz się z wątpliwej konstrukcji zbiornikiem lub ciągłymi usterkami i chcesz w odpowiedni sposób przygotować się do przeglądu i naprawy,
- chcesz utrzymać zbiorniki w dobrej kondycji, a dzięki temu zapewnić bezpieczeństwo, przedłużyć ich żywotność oraz zminimalizować ryzyko awarii i potencjalnych kosztów,
- do Twoich zadań należy dbałość o sprawne funkcjonowanie infrastruktury zakładu, zapewnienie ciągłości i efektywności produkcji czy usuwanie powstałych awarii i chcesz je odpowiedzialnie realizować,
- zależy Ci na uniknięciu strat materiałowych oraz wszelkich zakłóceń w procesie produkcji i związanych z nimi przestojami i kosztami,
- niepokoją Cię możliwe kontrole i audyty jednostek zewnętrznych? Musisz mieć wiedzę i jeśli to konieczne wdrożyć odpowiednie zmiany, by zapewnić pozytywny wynik wizyty,
- chcesz podnieść kompetencje swoje i Twojego zespołu, by świadomie podejmować decyzje podczas wykonywania swoich obowiązków, uniknąć rutyny w zachowaniu i popełnienia błędów i kierować się nie tylko przyzwyczajeniami, ale także rozwiązaniami optymalnymi na dany moment.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
- Webinar potrwa około 45 minut, a dodatkowo przewidujemy 15-minutową sesję na pytania i odpowiedzi.
- Webinar nie będzie dostępny publicznie – link do spotkania dostaną tylko osoby zapisane na listę.
- Webinar odbędzie się za pośrednictwem platformy MS Teams. Link dostępu do wydarzenia zostanie przesłany w odpowiedzi na zgłoszenie. W razie napotkania na trudności techniczne będziemy do bieżącej dyspozycji.
- Jeśli po webinarze pojawią się dodatkowe wątpliwości i zagadnienia wymagające dodatkowej dyskusji, można umówić się na konsultacje.
Najbliższe webinary
*Administratorem danych jest AMARGO sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Koprkach, ul. Jaśminowa 16, 05-850 Ożarów Mazowiecki, adres e-mail: ado@amargo.pl. Dane podane w powyższym formularzu będę przetwarzane w celu przesłania pliku z poradnikiem firmy Amargo, z uwagi na uzasadniony interes administratora, polegający na odpowiadaniu na kierowane zgłoszenie. Jeżeli wyrażą Państwo chęć, adres e-mail będzie przetwarzany również w celu dostarczenia newsletteru, a więc świadczenia zamówionej usługi. Posiadają Państwo określone prawa wobec przetwarzanych danych osobowych, tj. dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, jak i wniesienia skargi do odpowiedniego organu (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do spełnienia określonego celu. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce Prywatności.