Samodzielna praca na stanowisku Inżyniera Sprzedaży czeka na Ciebie – podejmujesz wyzwanie?

Jeśli poszukujesz nowych wyzwań zawodowych, które oprócz dobrego wynagrodzenia przyniosą Ci satysfakcję, mamy dla Ciebie doskonałą propozycję. Wzbogać nasz zespół jako Inżynier Sprzedaży – weź udział w opracowaniu własnej ścieżki rekrutacyjnej i miej realny wpływ na swój rozwój osobisty oraz realizacje celów Amargo!

Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • Początkowo 30-40% czasu spędzisz w terenie, spotykając się z przedstawicielami biur projektowych lub zakładów przemysłowych (docelowo będzie to ok. 70%) – resztę czasu przeznaczysz na zgłębianie tajników technologii i niezbędne prace biurowe. Twoje miejsce zamieszkania nie stanowi dla nas żadnego ograniczenia.
  • Będziesz aktywnie pozyskiwać nowych klientów poprzez skuteczny prospecting oraz utrzymywać relacje poprzez kontakt bezpośredni – efektem działań będzie realizacja ustalonego wspólnie planu sprzedażowego, która zostanie nagrodzona.
  • Będziesz realizować obsługę pozyskanych projektów (zarówno krótko- jak i długofalowych) od złożenia oferty, po zamknięcie kontraktu i obsługę posprzedażową – poza współpracą z klientami końcowymi, dystrybutorami oraz biurami projektowymi będziesz w stałym kontakcie z naszym technologiem oraz działem produkcji.
  • Będziesz na bieżąco rozwijać swoją wiedzę techniczną w zakresie zbiorników z tworzyw sztucznych, która pozwoli Ci na rzetelną, świadomą argumentację proponowanych rozwiązań – dla Klientów Amargo staniesz się Partnerem, który trafnie rozpozna ich problemy i zaproponuje najlepsze rozwiązanie – oni zyskają bezpieczeństwo, a Ty satysfakcję z dobrze wykonanej pracy.
Szczepan Gorbacz, Prezes Zarządu Amargo

Szczepan Gorbacz, Prezes Zarządu Amargo

Szukam osoby, dla której kontakt z Klientem i realizacja ciekawych, wymagających projektów to pasja! Nie będę ukrywał – ta praca wymaga wiedzy technicznej i obycia z branżą przemysłową. Inżynier Sprzedaży Amargo powinien czuć ideę szybkiego i kompleksowego rozwiązywania trudności, z którymi mierzą się nasi Klienci. Jestem osobą mocno otwartą na nowe koncepcje i pomysły – cenię ludzi, którzy mają swoje zdanie i potrafią je konsekwentnie przekuć w odpowiednie działania. Daję dużo swobody, ale wymagam, by zadania były odpowiedzialnie realizowane – nasze projekty mają istotny wpływ na bezpieczeństwo prowadzonych procesów. Staram się przy tym robić wszystko, by każdemu stwarzać środowisko pozwalające na rozwój osobisty i zawodowy.

Zależy mi, by osoba, która zasili nasze szeregi czuła, że decyzja o współpracy była jedną z tych lepszych decyzji w życiu oraz by poza dobrym wynagrodzeniem przynosiła także poczucie spełnienia i satysfakcji. Idealnie, gdy nadajemy na tych samych falach i obrany cel jest zrozumiały i ważny nie tylko dla głowy firmy. Po jednej z ostatnich rekrutacji – ze względu na pandemię obywała się wirtualnie, a na dodatek trwała 5 h – tak, naprawdę! i wspominam to bardzo miło! – utwierdziłem się w przekonaniu, że mówienie tym samym językiem i wspólne zrozumienie są możliwe, co przekłada się na owocną współpracę! Czekam zatem na Ciebie.

Nasze oczekiwania – jeśli spełniasz co najmniej 70% z nich, jesteś osobą, której szukamy

  • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży technicznej, przemysłowej lub pokrewnej – potrafisz nawiązywać relacje, prowadzić rozmowy handlowe, skutecznie wykorzystywać zebrane informacje i merytorycznie bronić prezentowanej propozycji. Masz świadomość, że praca na tym stanowisku wiąże się z dyspozycyjnością pod kątem wyjazdów służbowych.
  • Masz wykształcenie techniczne (preferowane: Inżynieria Środowiska, Inżynieria Materiałowa, Chemia, ewentualnie Mechanika) lub posiadasz praktyczną wiedzę z tego zakresu (m.in. potrafisz czytać dokumentację techniczną, masz podstawową wiedzę z zakresu materiałoznawstwa (tworzywa sztuczne lub metale i inne materiały)).
  • Znasz język angielski na poziomie, który pozwoli Ci się porozumieć z Klientem lub poddostawcami.
  • Znasz branżę przemysłową: działy UR, Techniczne, Zakupów, biura projektowe, zakłady przemysłowe + stacje uzdatniania wody / oczyszczalnie (firmy eksploatujące, realizujące tego typu inwestycje i remonty) – krótko mówiąc nie są Ci obce takie przedsiębiorstwa jak Synthos, PKN Orlen, Anwil, Brenntag i inne zakłady z branży spożywczej, chemicznej, cynkownie, galwanizernie, itp.
  • Chcesz rozwijać swoją wiedzę i doskonalić umiejętności – zarówno w obszarze technologii zbiorników z tworzyw sztucznych jak i skutecznej sprzedaży B2B.
  • Wytrwale i odpowiedzialnie dążysz do postawionych sobie celów.
  • Jesteś osobą samodzielną – nie czekasz biernie, aż szef przydzieli Ci kolejne zadanie – oczekujemy, by ustalone cele były realizowane, ale dajemy duże pole swobody.
  • Potrafisz umiejętnie organizować i priorytetować zadania tak, aby prowadziły Cię do realizacji celów.
  • Lubimy porządek, dlatego ważne jest dla nas, by praca w systemie CRM według określonych zasad nie była dla Ciebie straszna – dzięki temu ułatwisz działania nie tylko sobie, ale również innym osobom z zespołu.
  • Nie szukasz pracy na chwilę i chętnie zwiążesz się z nami na dłużej.

Co otrzymasz w zamian

  • Przede wszystkim dajemy możliwość sformułowania własnej ścieżki rekrutacyjnej, która pozwoli Ci się upewnić czy Amargo to miejsce dla Ciebie.
  • Proponujemy formę współpracy w oparciu o kontrakt B2B – jesteśmy jednak elastyczni i jeśli preferujesz umowę o pracę, daj nam o tym znać – na pewno się dogadamy. Twoje wynagrodzenie będzie składało się z podstawy oraz premii bazującej na osiąganych wynikach sprzedażowych.
  • Wiemy, że początki mogą być trudne, dlatego na pierwszym etapie współpracy zapewnimy Ci wsparcie naszego zespołu – zarówno od strony technologicznej, handlowej i marketingowej – po wdrożeniu liczymy na Twoją samodzielność.
  • Otrzymasz pakiet narzędzi, wyposażenia oraz oprogramowania wspomagającego obsługę Klienta i procesów sprzedaży.
  • Pracę w stabilnej firmie – Amargo ma już ponad 15 lat i ciągle się rozwija!
  • Jesteśmy zdrową, otwartą na pomysły organizacją, którą tworzy zespół zgranych i przyjaznych ludzi (sprawdź, z kim będziesz współpracować >>), dlatego będziesz mieć aktywny udział w rozwoju firmy i możliwość modelowania swojej przyszłości.
  • Jeśli uznasz, że jest Ci to potrzebne, otrzymasz wsparcie wewnętrznego trenera – coacha lub weźmiesz udział w dedykowanych szkoleniach technicznych lub sprzedażowych.

Za co pracownicy cenią Amargo?

Piotr Daszkowski – Project Manager, Amargo

Piotr Daszkowski, Project Manager

Z firmą jestem związany już ponad 11 lat, a więc można powiedzieć, że znam ją od podszewki. Cenię Amargo za otwartość i swobodę w działaniu, które dają mi nieograniczone możliwości rozwoju. A przejście na kontrakt było najlepszą decyzją, jaką mogłem podjąć!

Co tak właściwie będziesz dostarczać Klientom?

Oferowane przez Ciebie produkty i usługi będą rozwiązywać realne potrzeby Klientów Amargo – będą to finalnie:

Czujesz, że ta praca jest dla Ciebie?

Jeśli czujesz, że chcesz wspólnie z nami realizować misję Amargo, wyślij na adres praca@amargo.pl swoje CV i napisz na kilka dodatkowych słów na temat tego, co sprawi, że praca będzie przynosić Ci satysfakcję – zależy nam na tym, by czuć wspólne flow!

Czekamy na Ciebie!

Zbiornik chemoodporne na clariant z tworzywa HDPE
Zbiornik magazynowy ługu sodowego NaOH jeszcze przed montażem
Zbiornik magazynowy dwupłaszczowy, izolowany - dozorowy (UDT)
Kategoria: Życie firmy